عملکرد مهاجمان پرسپولیس صدای مطهری را درآورد

عملکرد مهاجمان پرسپولیس صدای مطهری را درآورد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی قرمزها در نیمه اول بازی مقابل نساجی از عملکرد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف نساجی مازندران رفته اند که امروز سرمربی خود را به دلیل محرومیت همراه ندارند و به جای او حمید مطهری مربی این تیم و دستیار اول یحیی در کنار خط وظیفه هدایت قرمزها را بر عهده دارد.

 پرسپولیس در نیمه اول علاوه بر گلی که روی ارسال مهدی ترابی به ثمر رساند، فرصت های پرتعداد دیگری را هم از دست داد تا مانند چند بازی گذشته مهاجمان این تیم در به ثمر رساندن موقعیت ها موفق عمل نکنند.

 شهریار مغانلو در نیمه اول تلاش زیادی داشت تا دروازه نساجی را باز کند اما ضربات او از کنار دروازه به بیرون رفته‌اند و یک بار هم شوت محکمش از داخل محوطه به مدافع حریف خورد و به بیرون رفت تا صدای مربی قرمزها هم دربیاید.

در هفته های اخیر فشار زیادی روی مهاجمان پرسپولیس برای گلزنی وجود داشته اما عبدی و مغانلو هنوز نتوانسته‌اند این طلسم عجیب را بشکنند و علیرغم انتقاداتی که از مهاجمان این تیم صورت می گیرد اما کادر فنی پرسپولیس از بازیکنان حمایت کردند ولی گویا حالا دیگر ظاقت مربیان پرسپولیس هم سرآمده تا از عملکرد مهاجمان خود انتقاد کنند.

حمید مطهری امروز در کنار خط و در حالی که بازیکنان پرسپولیس موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهند با صدای بلند به آنها یادآور می شد که با تمرکز بیشتری ضربات آخر را به سمت دروازه حریف بزنند.

7655