مهاجم نام آشنا در ترکیب الوحده/ خریبین دوباره به پرسپولیس رسید

مهاجم نام آشنا در ترکیب الوحده/ خریبین دوباره به پرسپولیس رسید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گلزن اهل سوریه بار دیگر مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی چهارشنبه شب در نخستین بازی خود در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات خواهند رفت که این تیم عمر خریبین مهاجم نام آشنای اهل سوریه را در اختیار دارد.

عمر خریبین چندی پیش با قرارداد سه ساله به الوحده پیوست تا در خط حمله این تیم به میدان برود، پرسپولیسی ها پیش از این و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷، زمانی که به مصاف الهلال عربستان رفتند مقابل او قرار گرفتند. جایی که مهاجم سوری با به ثمر رساندن پنج گل در مجموع دو بازی رفت و برگشت، تاثیر بسزایی در صعود تیمش به فینال داشت.

عمر خریبین همان سال کفش طلای فوتبال آسیا را هم تصاحب کرد اما بعدتر با مصدومیت شدید مواجه شد و سپس یک انتقال ناکام به پیرامیدز مصر را تجربه کرد و حالا به الوحده آمده تا در لیگ امارات و لیگ قهرمانان آسیا به اوج فوتبال خود بازگردد، تقابل او با پرسپولیس می‌تواند یکی از جذاب ترین بازی های مرحله گروهی باشد.

شاگردان یحیی گل محمدی روز ۲۵ فروردین و در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات خواهند رفت و تقابل دوباره سرخ ها با مهاجم سوری، قطعا یکی از نکات جذاب و مهم این بازی خواهد بود.

7655