ادعای جنجالی باشگاه سایپا؛ پیکان 6 تعویض کرد و باید سه بر صفر بازنده شود!

ادعای جنجالی باشگاه سایپا؛ پیکان 6 تعویض کرد و باید سه بر صفر بازنده شود!

پایگاه خبری فوتبالی- جنجال دربی خودروسازان، تنها به پنالتی گرفته شده علیه سایپا و اخراج فراز کمالوند و دستیارش بیاتی نیا ختم نمی شود.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان اتفاقات مربوط به بازی جنجالی سایپا و پیکان هستید اما داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که طبق ادعای باشگاه سایپا، کادر فنی پیکان در طول بازی 6 بازیکن تیمش را تعویض کرده که اگر این موضوع ثابت شود، نتیجه بازی تغییر می کند و سه بر صفر به سود سایپا خواهد شد.

اگر چه خبر آمده که ناظر بازی به اشتباه پیکان در تعداد تعویض‌ها اشاره کرده است و با سرپرست سایپا در این زمینه صحبت کرده اما در فرم خلاصه بازی که توسط مدیر رسانه‌ای باشگاه پیکان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، تنها 5 تعویض دیده می‌شود و باید دید ناظر بازی در گزارشش چه نوشته است و آیا ادعای سایپایی ها درست از آب درمی آید یا پیکان 5 تعویضش را انجام  داده است و مشکل خاصی برای این تیم به وجود نمی آید. 

باشگاه سایپا، البته روی موضعش درباره اشتباه حریف تاکید دارد و قرار است مدارک و مستندات مربوط به این موضوع را در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار دهد و حالا باید دید در صورتی که ادعای باشگاه سایپا تائید شود، نتیجه بازی تغییر خواهد کرد یا فدراسیون فوتبال بر اساس فرم خلاصه بازی و گزارش ناظر بازی و ناظر داوری درباره این دیدار جنجالی تصمیم گیری خواهد کرد.

1984