مورینیو به دنبال خرید مهاجم 30 میلیون یورویی

مورینیو به دنبال خرید مهاجم 30 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو روی رم در فصل آینده کار می کند. مربی پرتغالی اخیرا به جالوروسی ها ملحق شده و حالا به دنبال تقویت ترکیبش است.

به گزارش فوتبالی، بورخا مایورال یک سال دیگر قرضی با رم قرارداد دارد و جالوروسی ها روی مهاجم قرضی رئال مادرید حساب می کنند اما مورینیو در شرایطی که اینده ادین ژکو مشخص نیست از مدیران رم خواسته تا بلوتی، مهاجم و کاپیتان تورینو را به خدمت بگیرند. کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که جالوروسی ها می خواهند برای خرید مایورال 30 میلیون یورو بپردازند.

بلوتلی 27 ساله فعلا برای تمدید با تورینو به توافق نرسیده است. او فقط یک سال دیگر با تیم تورینی قرارداد دارد و بلوتی بدش نمی آید که به تیمی برود که شانس بیشتری برای کسب جامها و افتخارات داشته باشد و به جز رم به نظر می رسد که میلان هم یکی از گزینه های اوست.

البته رم قبل از خرید بلوتی باید تکلیف ژکو را مشخص کند چرا که مهاجم بوسنیایی دستمزد بالایی را دریافت می کند.  جالوروسی ها از سویی روی خرید ژاکا در خط هافبک از آرسنال کار می کنند که خرید وی می تواند روی آینده گونزالو ویار اثر بگذارد. بازیکن اسپانیایی در دوران فونسکا درخشان بود اما باید دید که نظر مورینیو در مورد او چیست.

4125