تماس وکیل ایرانی هافبک برزیلی بارسلونا با میلان

تماس وکیل ایرانی هافبک برزیلی بارسلونا با میلان

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو یکی از بازیکنان مازاد بارسلونا است که باید در این تابستان برای خود مشتری پیدا کند اما دستمزد بالایش و مصدومیت های پرشمار این بازیکن باعث شده تا این کار خیلی سخت باشد و حالا بارسا در تلاش است تا بازیکن برزیلی را به صورت قرضی بفروشد.

به گزارش فوتبالی، توتو اسپورت گزارش داده است که کیا جورابچیان وکیل ایرانی الاصل کوتینیو با چند باشگاه بزرگ اروپا شامل میلان تماس گرفته و این بازیکن را به آنها پیشنهاد داده است. میلان در تلاش است تا جایگزینی برای هاکان چالهان اوغلو پیدا کند که راهی اینتر شد و به نظر می رسد که کوتینیو گزینه مناسبی برایشان باشد. روسونری ها البته شرایط خرید خامس رودریگز از اورتون و دنی سبایوس از رئال مادرید را هم دنبال می کنند.

البته سان گزارش داده است که خود کوتینیو خیلی دوست دارد که به لیورپول برگردد چرا که بهترین دوران فوتبالش را در تیم برزیلی داشته اما کلوپ تمایلی به بازگشت این بازیکن به آنفیلد ندارد. لسترسیتی می تواند گزینه ای دیگر برای آینده این هافبک باشد. کوتینیو این روزها به همراه خانواده اش در برزیل به سر می برد و در حال ریکاوری از مصدومیت شدید فصل گذشته اش است که امیدوار است هر چه زودتر تکلیف فصل آینده اش مشخص شود.

4125