دستکش‌هایی که در موفقیت دوناروما در یورو نقش دارند

دستکش‌هایی که در موفقیت دوناروما در یورو نقش دارند

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان تیم ملی ایتالیا در پیروزی تیم ملی کشورش مقابل بلژیک جفتی از دستکش های تولیدی شرکت آدیداس را پوشیده بود.

به گزارش فوتبالی، دوناروما دستکش های مدل Predator Pro را به دست داشت تا بتواند بهترین نمایش خود را داشته باشد. این دستکش ها به دروازه بان کمک می کند تا بتواند به بهترین شکل توپ را مشت کند چرا که 288 خار کوچک روی آن تعبیه شده است.

دوناروما با نمایش خوبش به ایتالیا کمک کرد تا در مقابل بلژیک با نتیجه دو بر یک پیروز شود و به نیمه نهایی یورو برسد. این دروازه بان عملکرد خوبی در مقابل تیم شماره یک رنکینگ جهان داشت و چند توپگیری عالی داشت تا به صعود تیم ملی کشورش کمک کند. مدل Predator برای کفش هایش معروف است چرا که ستارگانی نظیر استیون جرارد و دیوید بکام در طول دوران بازی خود کفش های این مدل را مورد استفاده قرار می دادند اما دروازه بان های بزرگ نظیر دوناروما از مدل دستکش های آن استفاده می کنند.

دستکش های مدل Predator Pro صد یورو قیمت دارد و با بهترین تکنولوژی ممکن آماده شده تا به دروازه بان ها برای دفع توپ کمک کند.  داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد و آرون رمسدیل دروازه بان جوان انگلیسی هم از این دستکش استفاده می کنند.

دوناروما فعلا بعد از اتمام قراردادش با میلان بدون تیم است. او بیش از 250 بازی در دوران فوتبالش داشته است و گفته می شود که پی اس جی مقصد احتمالی او خواهد بود. درخشش در یورو و قهرمانی ایتالیا در این مسابقات نیز باعث می شود تا بتواند قرارداد بهتری را با تیم بعدی خود ببندد.

4125