دوناروما: وقتی پنالتی ساکا را گرفتم، نفهمیدم که قهرمان شدیم

دوناروما: وقتی پنالتی ساکا را گرفتم، نفهمیدم که قهرمان شدیم

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما سنگربان فصل آینده پاری سن ژرمن و تیم ملی ایتالیا فاش کرد که در زمان مهار پنالتی ساکا، متوجه به پایان رسیدن بازی و قهرمانی آتزوری نشده بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان روبرتو مانچینی توانستند با پیروزی برابر تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن قهرمان یورو 2020 شوند. جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان فصل گذشته میلان یکی از ارکان اصلی قهرمانی لاجوردی پوشان در این تورنمنت بود. او در فینال نیز موفق شد پنالتی ساکا را مهار کند تا تیم ملی کشورش پس از سال‌ها قهرمان یورو شود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، او درباره این که چرا پس از مهار ساکا، خوشحالی نکرد گفت: "خوشحالی نکردم، زیرا فکر نمی‌کردم بازی تمام شده باشد. به داور نگاه کردم و سعی کردم ببینم که آیا VAR قبول می‌کند یا نه. سپس فهمیدم که قهرمان شدیم و خوشحالی هم تیمی‌هایم را دیدم. در حال حاضر خیلی خوشحالیم و از هر لحظه لذت می‌بریم. پنجاه روز با هم دیگر بودیم و حالا خیلی سریع این روزها تمام شدند. اوقات خوشی در این تورنمنت داشتیم."

"پاری سن ژرمن؟ راجع به همه چیز صحبت خواهم کرد. می‌خواهم بگویم که قلبم همیشه در سن سیرو و همراه تیم میلان است. فردا به خانه می‌روم و به همراه خانواده‌ام جشن خواهم گرفت."

4416