مانچینی: نمی‌توانیم به همین راحتی همانند اسپانیا بازی کنیم

مانچینی: نمی‌توانیم به همین راحتی همانند اسپانیا بازی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا اذعان کرد که آن‌ها سبک و استایل مخصوص خودشان را دارا هستند و نمی‌توانند یک شبه تاکتیک تیم ملی اسپانیا را پیاده کنند. 

به گزارش فوتبالی، روبرتو مانچینی و ایتالیا ستاره‌های تورنمنت یورو 2020 هستند و حالا از مدعیان اصلی فتح این جام به شمار می‌روند. آتزوری با پیروزی برابر اتریش و بلژیک، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد و حالا در این مرحله به مصاف لاروخا خواهد رفت. 

به نقل از مارکا، سرمربی سابق تیم‌های اینتر و منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "نمی‌توانیم همینطوری به تیم ملی اسپانیا تبدیل شویم. ما ایتالیا هستیم و سبک و روش مخصوص به خودمان را داریم. اسپانیا سبک خود را به جهان معرفی کرده، اما ما هم ایتالیا هستیم."

مانچینی درباره کیه‌لینی و بونوچی دو مدافع وسط با سابقه خود گفت: "از این دو نفر تعریف و تمجیدهای زیادی می‌شود و می‌خواهند به دنیا ثابت کنند که در پست دفاع، بهترین هستند. امیدواریم که جورجیو بتواند به همین روند خوب خود در چند دیدار بعدی ادامه دهد."

مانچینی درباره انریکه نیز افزود: "او مربی قابلی است و سابقه فتح لیگ قهرمانان را به همراه بارسا دارد. تیم‌های زیر نظر او فوتبال شناوری را ارائه می‌دهند."

4416