سونامی در رئال مادرید؛ لو رفتن حملات عجیب پرز به کاسیاس و رائول

سونامی در رئال مادرید؛ لو رفتن حملات عجیب پرز به کاسیاس و رائول

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در سال 2006 و پس از استعفا در دوره اول حضورش در رئال مادرید صحبت هایی انجام داده که حالا پس 15 سال فایل صوتی این صحبت ها لو رفته است.

به گزارش فوتبالی، پرز در این مکالمه عجیب به دو اسطوره رئال مادرید یعنی رائول گونزالس و ایکر کاسیاس حمله می کند و مدعی است که این دو در سطح رئال مادرید نیستند. هر دو در نهایت در دوران مدیریت فلورنتینو پرز از رئال مادرید جدا شدند. وداع رائول با حضور محدود تماشاگران بود در حالی که کاسیاس در روز وداعش در کنفرانس مطبوعاتی اشک ریخت.

فلورنتینو پرز در این صحبت های باورنکردنی و عجیب به دو اسطوره رئال مادرید حمله کرده و می گوید:"کاسیاس در سطح دروازه بانی رئال مادرید نیست. مهم نیست که دیگران چه بگویند، از نظر من او به درد رئال مادرید نمی خورد و هرگز برای رئال مناسب نبوده است. حضور او در رئال بزرگترین اشتباهی بوده که انجام دادیم. برخی دوستش دارند و برخی هم عاشقش هستند و در موردش صحبت می کنند، این را می دانم. برخی از او خیلی دفاع می کنند. اما کاسیاس یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ فوتبال (از رئال مادرید) است. نفر دیگر رائول است. این دو بزرگترین کلاهبرداری هایی هستند که از رئال مادرید شده است. اولی رائول، دومی کاسیاس."

پرز در بخش دیگری از صحبت هایش به طور کلی به بازیکنانی که باعث استعفایش در دوره اولش در رئال شدند، حمله می کند:"بازیکنان بسیار خودخواه هستند و به هیچ وجه نمی توان روی آنها حساب کرد. هر کسی روی آنها حساب کند مرتکب اشتباه شده است. بازیکنان مدام باعث جنجال می شوند. من نظر خود را در مورد بازیکنان وحشتناک دارم."

به نظر می رسد که لو رفتن صوت صحبت های پرز را باید یک شوک بزرگ به رئال مادرید بدانیم. قطعا باید دید که در روزهای اخیر کاسیاس و رائول چه واکنشی به این صحبت ها دارند. جالب این که هر دو در حال حاضر در رئال مادرید مشغول به کار هستند، کاسیاس در سمت های مدیریتی و در بنیاد خیریه رئال مادرید کار می کند در حالی که رائول گونزالس سرمربی فعلی تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا است.

4125