قیمت فایل صوتی لو رفته فلورنتینو پرز چقدر بود؟

قیمت فایل صوتی لو رفته فلورنتینو پرز چقدر بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فایل صوتی صحبت های لو رفته فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید که موضع تندی را علیه اسطوره های تیم همچون کاسیاس، رائول و رونالدو و حتی مربیان سابق نظیر دل بوسکه و مورینیو گرفته به شدت جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، فایل های ضبط شده از پرز مربوط به سالهای 2006 تا 2012 است که مدیر رئال مادرید الفاظ زشتی را خطاب به بازیکنان و مربیان سابق رئال مادرید نسبت می دهد و خشم شدید هواداران رئال مادرید را برانگیخته است.

حالا رامون فوئنتس خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا از قیمت فروش این فایل ها پرده برداری کرده است. در حقیقت این منبع گزارش داده است که این فایل ها بیش از یک سال پیش با مبلغی در حدود شش میلیون یورو برای فروش گذاشته شده است که پرز و نزدیکانش از وجود چنین فایل هایی مطلع بوده اند و می دانستند که فایل ها دیر یا زود منتشر خواهند شد. 

تا کنون چهار بخش از این فایل ها منتشر شده است. بخش اول به حملات پرز به رائول اختصاص داشت، بخش دوم مربوط به صحبت های وی در مورد کاسیاس بود که او را "سگ دست آموز" خواند، بخش سوم صحبت هایش مربوط به مورینیو و رونالدو بود که هر دو را "احمق" نامید و بخش چهارم نیز مربوط به دل بوسکه بود که پرز، مربی اسبق رئال مادرید را «عجیب الخلقه» خواند.

4125