اولین مصاحبه هافبک یاغی پس از انتقال جنجالی از میلان به اینتر

اولین مصاحبه هافبک یاغی پس از انتقال جنجالی از میلان به اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - هاکان چالهان اوغلو با انتقال از میلان به اینتر یکی از بمب های نقل و انتقالات تابستانی در ایتالیا را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، چالهان اوغلو با میلان برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و به صورت رایگان راهی تیم رقیب شد.  میلان به علت مشکلات مالی نتوانست هاکان را از نظر مالی راضی کند و این بازیکن همچون دوناروما جدا شد. حالا چالهان اوغلو در مصاحبه ای با DAZN در این باره گفته است:" می خواهم با اینتر از قهرمانی لیگ دفاع کنم. باید سبک بازی اینزاگی را هر چه زودتر درک کنم تا بتوانم از لوکاکو و لوتارو در خط حمله حمایت کنم. انتقالم به اینتر خیلی سریع پیش رفت. پیر اوسیلیو مدیر ورزشی اینتر همه چیز را سریع پیش برد. او بارها با وکیلم تماس گرفت. اینزاگی هم بارها با من تماس گرفت. حس خیلی خوبی داشتم و حس کردم به من توجه دارند. این چیزی است که هر بازیکنی می خواهد. این که به تو زنگ بزنند و بگویند که برای تقویت تیم به تو نیاز دارند. بدین ترتیب با اراده ای جدی راهی اینتر شدم. همه چیز خیلی سریع پیش رفت. در ابتدا وکیلم با من تماس گرفت و به من گفت که اوسیلیو می خواهد با من صحبت کند."

چالهان اوغلو در مورد خشم هواداران میلان از انتقالش هم صحبت کرد:" هیاهوی هواداران طبیعی است. من اولین یا آخرین بازیکنی نبودم که از میلان به اینتر رفتم. بازیکنان زیادی تجربه این اتفاق یا برعکس آن را داشتند. فقط به آینده ام نگاه می کنم و به میلان احترام می گذارم. کارهای زیادی در میلان انجام دادم. در طول چهار سال به همه احترام گذاشتم اما دوران جدیدی پیش روی من است. هنوز با ایبرا صحبت نکردم اما به زودی صحبت می کنم. پیولی؟ تنها کسی بود که من را در میلان می خواست اما به تصمیمی که گرفتم احترام گذاشت."

چالهان اوغلو شماره 20 را انتخاب کرد در حالی که شماره 10 همچنان متعلق به لوتارو است. 

4125