با اعلام سرمربی تاتنهام بیل به این باشگاه بازنخواهد گشت

با اعلام سرمربی تاتنهام بیل به این باشگاه بازنخواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی - نونو اسپریتو سرمربی پرتغالی و جدید تاتنهام تائید کرد که گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید شانسی برای بازگشت به این باشگاه شمال لندنی نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، وینگر ولزی فصل گذشته با قراردادی قرضی از لوس بلانکوس به تاتنهام پیوست و توانست چند لحظه خاص از جمله هت تریک در برابر شفیل یونایتد را در یاد هواداران تاتنهام ثبت کند. او در بیست بازی برای مرغ‌ها به میدان رفت و توانست یازده گل نیز به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، بعد از پایان یورو 2020 شایعات در مورد آینده بیل قوت گرفته و خیلی‌ها گفته بودند که شاید در همین تابستان از فوتبال خداحافظی کند، اما خود او این موضوع را رد کرد. دیگر مقصد احتمالی او، باشگاه تاتنهام بود، اما نونو اسپریتیو سرمربی این باشگاه اذعان کرد که هیچ گونه مذاکره یا صحبتی با این بازیکن سی و دو ساله نداشته است. او در این باره به خبرنگاران گفت: "خیر با گرت صحبت نکردیم و قطعا او جزوی از ترکیب ما در فصل آینده نخواهد بود."

از قرارداد گرت بیل با رئال مادرید تنها یک سال باقی مانده است. او در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و پس از پایان تعطیلات به کارلو آنچلوتی و رئال مادرید ملحق خواهد شد تا وضعیتش مشخص شود.

4416