سرمربی ایتالیا: نباید به اتفاقات اخیر دل‌خوش باشیم

سرمربی ایتالیا: نباید به اتفاقات اخیر دل‌خوش باشیم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که آن‌ها پس از قهرمانی در یورو 2020، نباید در همان سطح باقی بمانند و برای پیشرفت کردن باید تلاش کنند. 

به گزارش فوتبالی، آتزوری موفق شد در فینال مسابقات یورو 2020 در برابر انگلیس در ومبلی به پیروزی برسد و قهرمان این تورنمنت شود. حالا آن‌ها پنج شنبه شب در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، میزبان مجارستان خواهند بود. ایتالیا در سی و چهار دیدار اخیر خود در تمام رقابت‌ها شکست نخورده و در سه دیدار خود در مقدماتی جام جهانی پیروز شده است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی سرمربی سابق تیم‌های اینتر و منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "می‌خواهم از تمام طرفداران که ما را در یورو 2020 حمایت کردند، تشکر کنم. باید تمرکز کنیم و فقط به پیروزی در دیدار فردا فکر کنیم. تیم فردا تفاوت آنچنانی با تیمی که مقابل انگلیس که در فینال یورو با آن دیدار کرد، ندارد. امیدواریم که آن لحظه، شروع دوران پر از موفقیت برای ایتالیا باشد. البته همه چیز فقط راجع به بردن نیست. ما برای سه سال به خودمان ایمان داشتیم و سعی کردیم متفاوت با کاری که قبلا انجام دادیم، عمل کنیم."

4416