تور زمستانی پی‌اس‌جی؛ امیر قطر به دنبال پز دادن با مسی!

تور زمستانی پی‌اس‌جی؛ امیر قطر به دنبال پز دادن با مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن می خواهد که پس از خرید ستارگان پرشمار در تابستان، برند خود را در سرتاسر دنیا گسترش بدهد و تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی پس از خرید مسی در نظر دارد که یک تور زمستانی برگزار کند تا به نوعی به دنیا در مورد ترکیب قدرتمندش پز بدهد. اکیپ گزارش داده است که تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در نظر دارد که یک تور زمستانی پر و پیمان را برگزار کند تا بتواند با کیفیت و قدرت ترکیبش  پز بدهد.

هنوز مشخص نیست که پی اس جی کدام کشور را برای تور زمستانی خود انتخاب خواهد کرد هر چند که به نظر می رسد قطر محتمل ترین گزینه خواهد بود. این کشور حدود یک سال دیگر قرار است که میزبان جام جهانی باشد و الخلیفی و آل ثانی می خواهند با استفاده از برند پی اس جی ، قدرت اقتصادی کشورشان را به رخ رقبا بکشند. 

بدین ترتیب پی اس جی پس از دو سال و نیم به توری خارج از کشور فرانسه می رود. آخرین باری که چنین کاری کردند در سال 2019 بود که در سوپرجام فرانسه در مقابل رن در کشور چین بازی کردند. این فرصت بی نظیری برای باشگاه پی اس جی خواهد بود تا با خریدهای تابستانی خود علی الخصوص مسی پز بدهند هر چند که ستارگان دیگری نظیر اشرف حکیمی، واینالدوم، دوناروما و سرجیو راموس هم توسط این باشگاه جذب شده اند.

4125