شماره‌های عجیب بازیکنان تیم ملی اسپانیا: وارث شماره راموس مشخص شد

شماره‌های عجیب بازیکنان تیم ملی اسپانیا: وارث شماره راموس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - شماره بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای بازیهای لیگ ملت های اروپا اعلام شد که شماره های عجیبی که به بازیکنان رسیده خیلی ها را شگفت زده کرده است.

به گزارش فوتبالی، گاوی بازیکن 17 ساله بارسلونا که حضورش در لیست با فقط چهار بازی در لیست بزرگسالان با واکنش های منفی زیادی همراه شده بود، به شماره 9 رسیده است که معمولا به تن مهاجم نوک می رود اما او هافبک میانی است. از سویی سرجی روبرتو بازیکنی که معمولا در پست دفاع راست یا هافبک میانی بازی می کند هم شماره 10 را خواهد پوشید. پدرو پورو بازیکن تازه وارد لیست اسپانیا هم شماره 15 را خواهد پوشید که زمانی متعلق به سرجیو راموس کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا بود.روبرتو در حالی در لیست قرار گرفت که در لیست اولیه قرار نداشت اما با مصدومیت برایس مندز دعوت شد. 

تیم ملی اسپانیا روز دوشنبه اولین تمرین خود را خواهد داشت و سه شنبه به میلان سفر می کند تا در روز چهارشنبه در مقابل ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا قرار بگیرد. آنها در روز یکشنبه در بازی رده بندی یا فینال به مصاف یکی از دو تیم فرانسه و بلژیک خواهند رفت.

شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی اسپانیا بدین شرح است:
23- اونای سیمون 1- داوید دخیا 13- روبرتو سانچز 15- پدرو پورو 2- آزپیلیکوئتا 19- لاپورت 12- اریگ گارسیا 4- اینیگو مارتینز 3- پائو تورس 14- رگیلون 17- مارکوس آلونسو 16- رودری 5- بوسکتس 9- گاوی 8- کوکه 20- میکل مرینو 10- سرجی روبرتو 6- برایان خیل 7- یرمی 11- فران تورس 21- اویارزابال 18- فورنالس 22- سارابیا