مقایسه چهره بازیکنان منچستریونایتد در فیفا 22 و eFootball؛ تفاوت محسوس!

مقایسه چهره بازیکنان منچستریونایتد در فیفا 22 و eFootball؛ تفاوت محسوس!

پایگاه خبری فوتبالی - دو نسخه از بازی ویدیویی شبیه ساز فوتبال که فیفا 22 و eFootball 2022 هستند منتشر شده اند و هواداران این سبک از بازی ویدیویی، به مقایسه چهره های بازیکنان مختلف تیم ها در این دو نسخه می پردازند و البته باید گفت که تفاوت بسیار محسوس و مشهودی میان چهره های طراحی شده بازیکنان در این دو بازی ویدیویی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، فیفا 22 که کمپانی سازنده اش EA Sports است، مطابق رسم هر ساله خود این بازی را در ابتدای ماه اکتبر در بازار های جهانی منتشر کرده است. از طرفی دیگر بازی PES که هر ساله توسط کمپانی Konami منتشر می شد، امسال با یک تغییر اساسی مواجه شده است و به نام eFootball روانه بازار شده است.

از مقایسه چهره بازیکنان منچستر یونایتد در این دو بازی ویدیویی می توان متوجه تفاوت مشهودی که در این دو بازی وجود دارد شد، عکس سمت چپ مربوط به چهره بازیکنان در Fifa22 و عکس سمت راست مربوط به چهره بازیکنان در eFootball22 است. به طوری کلی چهره ها در بازی فیفا 22 برای بازیکنان بهتر طراحی شده است و این نکته در چهره‌ی ستارگانی مثل کریستیانو رونالدو بیشتر مشهود است. البته گفته شده بود که این نسخه از eFootball یک نسخه ابتدایی و دمو است و اصلاحاتی در نسخه های بعدی خواهد داشت.

1470