اولین گل مهاجم جدید بارسلونا در این تیم پس از ده سال دوری از لالیگا(عکس)

اولین گل مهاجم جدید بارسلونا در این تیم پس از ده سال دوری از لالیگا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در هفته دهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک این بازی را به سود خود به پایان برساند و شاگردان کارلو آنچلوتی با ارائه یک بازی بهتر توانستند شاگردان رونالد کومان را شکست دهند و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی تک گل بارسلونا را سرخیو آگوئرو در آخرین دقیقه وقت های تلف شده بازی به ثمر رساند تا شکست دو بر صفر بارسلونا را تبدیل به شکست دو بر یک کند. آگوئرو روی سانتر سرجینیو دست موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند و بدین ترتیب اولین گل خود را در بارسلونا به ثمر برساند. این مهاجم آرژانتینی در تابستان گذشته و با اتمام قرارداد خود در منچسترسیتی راهی بارسلونا شد و امیدوار بود که در این تیم بتواند بدرخشد و شرایط بهتری را برای بارسلونا رقم بزند اما همانطور که مشخص است، آبی و اناری پوشان در شرایطی بحرانی به سر می برند.

آگوئرو ده سال پیش یعنی در سال 2011 از اتلتیکو مادرید راهی منچسترسیتی شد و اکنون پس از بازگشت به لالیگا موفق شد اولین گل خود را در این لیگ پس از دوری ده ساله به ثمر برساند.

1470