نتایج رونالد کومان در بازی‌های مهم و حساس؛ بازنده بزرگ!

نتایج رونالد کومان در بازی‌های مهم و حساس؛ بازنده بزرگ!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روز گذشته در هفته دهم از رقابت های لالیگا مقابل رئال مادرید شکست خورد و بدین ترتیب رونالد کومان یک بازی بزرگ دیگر را هم واگذار کرد تا اوضاع همچنان برای بارسلونا به هم ریخته باشد.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان در دومین سال مربیگری خود در بارسلونا قرار دارد و همچنان عملکرد او بسیار ضعیف و افتضاح است به طوری که تقریبا همه هواداران بارسلونا خواستار اخراج او هستند اما باشگاه با توجه به شرایط مالی خود تاکنون دست به برکناری او نزده است.

رونالد کومان از فصل 2020/21 که هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت تا به امروز در تمام بازی های حساس و مهم بارسلونا بازنده بوده است و بدین ترتیب می توان به او لقب "بازنده بزرگ" را داد.

کومان سه ال کلاسیکوی پشت سر هم را شکست خورده است و آمار فاجعه باری مقابل رئال مادرید داشته است. از سویی او در فصل گذشته بازی مقابل پی اس جی را هم به شکل افتضاحی در نیوکمپ شکست خورد. بارسلونای کومان در نیوکمپ مقابل بایرن مونیخ و یوونتوس هم حرفی برای گفتن نداشته است و مقابل این تیم ها هم سه گل دریافت کرده است تا بدین ترتیب کاملا مشخص باشد که تیم رونالد کومان حرفی برای گفتن مقابل تیم های بزرگ ندارد.

1470