شوخی جان تری با ستاره سابق رئال مادرید: پاهایت زشت هستند!

شوخی جان تری با ستاره سابق رئال مادرید: پاهایت زشت هستند!

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری شوخی عجیبی با روبرتو کارلوس دفاع چپ اسبق رئال مادرید و تیم ملی برزیل داشت و در یک استوری اینستاگرامی پاهای وی را "زشت" دانست!

به گزارش فوتبالی، تری اسطوره چلسی در اینستاگرام حسابی با روبرتو کارلوس شوخی کرد. در حقیقت آنها برای انجام یک بازی خیریه تحت عنوان "بازی پادشاهان" به نیجریه سفر کرده اند. این بازی با حضور ستارگان سابق فوتبال نیجریه برگزار می شود. 

جان تری 40 ساله عکسی از پاهای بدون جوراب روبرتو کارلوس منتشر کرده و نوشته است:" روبرتو کارلوس، وقتی به سمتم می آیی با آن پاهای زشتت کفش هایت را در نیاور!" در حقیقت تری پاسخ استوری روبرتو کارلوس را دیده بود که تصویری از کفش های تری منتشر کرده بود و با آن شوخی کرده بود. روبرتو کارلوس به شوخی نوشته بود که کفش های روبرتو کارلوس همان کفش هایی بوده که خودش در مدرسه می پوشیده است. 

در حقیقت به نظر می رسد که جان تری و روبرتو کارلوس رابطه گرمی با هم دارند. تری مدافع میانی سابق چلسی تصویری از این دو در حالی منتشر کرده است که هر دو به دوربین لبخند می زنند. 

جان تری اخیرا به خاطر شوخی آنتونیو کونته با خودش در اینستاگرام خبرساز شده بود. تری تصویری از خودش در حال خوردن دو بیسکوییت منتشر کرده بود که کونته که به شدت در مورد رژیم غذایی بازیکنانش سختگیر است، در جواب نوشته بود:"جان، فقط یک بیسکوییت!"

4125