چرا انتقال اسطوره اینتر به رئال مادرید منتفی شد؟

چرا انتقال اسطوره اینتر به رئال مادرید منتفی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر زانتی اسطوره آرژانتینی اینتر فاش کرد که در گذشته می‌توانسته به رئال مادرید منتقل شود، اما به خاطر علاقه و تعصبش به نراتزوری، این پیشنهاد را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم رئال مادرید و اینتر از چهارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده و این بازی، جنگی برای صدرنشینی محسوب می‌شود. لوس بلانکوس با 12 امتیاز در صدر و اینتری‌ها با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارند. 

خاویر زانتی نایب رئیس نراتزوری که همراه با بازیکنان به مادرید سفر کرده است، درباره علاقه رئال در گذشته نسبت به او و رابطه‌اش با فلورنتینو پرز گفت: "رابطه بسیار خوبی با پرز و امیلیو بوتراگوئنو (مدیر روابط سازمانی) دارم. آن‌ها همیشه با ما رفتار خوبی داشتند و ما نیز از داشتن چنین ارتباطی با آن‌ها خوشحالیم."

"در گذشته خیلی نزدیک به رئال مادرید بودم و از علاقه چنین باشگاه بزرگی به خودم می‌بالیدم. در آن زمان خورخه مدیر ورزشی رئال بود. با این حال، همه از داستان عشق من به اینتر مطلع هستند و من اینجا را خانه خودم می‌دانم، به همین دلیل از رفتن به رئال مادرید منصرف شدم."

4416