لواندوفسکی برترین‌های مورد علاقه خود را معرفی کرد: عاشق دل‌پیرو شدم!

لواندوفسکی برترین‌های مورد علاقه خود را معرفی کرد: عاشق دل‌پیرو شدم!

پایگاه خبری فوتبالی - ماشین گلزنی باواریایی ها و فوق ستاره‌ی لهستانی فوتبال دنیا در بخشی از مصاحبه‌ی اخیر خود در خصوص بازیکنان ایتالیایی صحبت هایی را مطرح و خصوصاً به بازیکنان بانوی پیر ایتالیا نیز اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ آلمان طی مصاحبه ای، درباره‌ی برخی از بازیکنان ایتالیایی صحبت کرده و در میان این موارد، در خصوص سه بازیکن از برترین نفرات تاریخ باشگاه یوونتوس نیز اشاراتی داشته است. گزیده ای از پاسخ های لواندوفسکی به خبرنگاران در این ارتباط را در ادامه می خوانید.

انتخاب و نظرت درباره‌ی بازیکنان ایتالیایی؟

"روبرتو باجو و الساندرو دل پیرو. باجو یک الگوی واقعی بود. سبک بازی و موهایش را هم دوست داشتم و مدتی هم یک دم کوچک شبیه او روی سرم داشتم. سپس من عاشق دل پیرو شدم. من نمی توانم بین این دو بازیکن بزرگ، یکی را انتخاب کنم."

سرسخت ترین مدافعی که می شناسی؟

"من دو نفر را می گویم. جورجیو کیلینی و سرخیو راموس. هر دوی این ها، از نظر بدنی بسیار قوی هستند. آن ها تمام ترفندهای دفاعی را می دانند و همه چیز را درست انجام می دهند و همیشه لبخند بر لب دارند. بازی در برابر آن ها، چالش برانگیز اما سرگرم کننده است."

9404