واکنش هم‌بازی آرژانتینی سابق ژاوی در بارسلونا به مربی‌گری او در این تیم

واکنش هم‌بازی آرژانتینی سابق ژاوی در بارسلونا به مربی‌گری او در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق آبی اناری ها و آلبی سلسته درباره‌ی هم تیمی سابقش در باشگاه کاتالانی که اخیراً هدایت این تیم را نیز بر عهده گرفته، صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی مارکا، خبرنگار این نشریه‌ی اسپانیایی از خاویر ماسکرانو، مدافع-هافبک سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا پرسیده است که آیا ژاوی هرناندز می تواند آبی اناری ها را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند یا خیر؛ هم‌بازی سابق ژاوی نیز در پاسخ به این پرسش، چنین می گوید: "بله، البته. ژاوی بهتر از هر کس دیگری این باشگاه را می شناسد. به نظر من، باید برای سرمربیگری در چنین باشگاهی، از درون آن را بشناسید و فلسفه اش را درک کنید."

ملی پوش پیشین آرژانتین که سابقه‌ی بازی در هر دو منطقه‌ی خط دفاعی و خط میانی کاتالان ها را در کارنامه‌ی دوران حضور خود در نیوکمپ دارد، در ادامه‌ی صحبت هایش درباره‌ی انتظارات از بارسلونای تحت هدایت ژاوی هرناندز می گوید: "ژاوی از نظر استعداد و درک بازی، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بارسلونا اکنون در بهترین فرم خود نیست که این نیز موضوعی نیست که من بخواهم کتمان کنم چون این را همه می دانند؛ اما من تردید ندارم که اوضاع با سرمربی‌گری ژاوی هرناندز، خیلی بهتر از این خواهد شد."

9404