فریادشیران: علت حواشی کنعانی‌زادگان ضعف مسوولان تیم ملی است

فریادشیران: علت حواشی کنعانی‌زادگان ضعف مسوولان تیم ملی است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی و پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: مقتدر نبودن مدیران و مربیان تیم ملی، به بروز حواشی همچون آنچه در رابطه با حسین کنعانی زادگان رخ داده، منجر می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، فوتبال ایران روزهای پر از حاشیه را پشت سر می‌گذارد؛ از بحث جادوگری گرفته تا امکانات تیم ملی همه و همه مسائلی است که با وجود نتایج خوب، فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. در ادامه این حواشی پخش شدن صوتی از محمدحسین کنعانی زادگان در اردوی تیم ملی حسابی خبر ساز شده؛ موضوعی که ممکن است آینده حضور این بازیکن را در اردوی تیم ملی تحت تاثیر قرار دهد.

کنعانی‌زاد گان باید سخت مجازات شود اما ...

نادر فریادشیران در مورد حواشی پیرامون کنعانی زادگان گفت: کار او مورد تایید نیست و بازیکن باید مجازات شود اما به نظر من بازیکن آخرین نفری است که باید مجازات شود.  در تیم ملی که مدیرش سابقه فوتبالی چندانی نداشته و با چند رزومه دستیاری در تیم‌های سطح چندم، به یکباره مدیر تیم ملی می‌شود این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی افزود: سرپرست تیم ملی با این رزومه روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. مدیر تیم ملی باید کسی باشد که بازیکن در زمان اردو تحت کنترل او باشند اما متاسفانه در این فدراسیون هیچ چیز بعید نیست. از رییس فدراسیون گرفته که رزومه فوتبالی ندارد تا حمیدرضا مهرعلی نایب رییس وی که تکواندوکار است. در این فدراسیون هیچ چیز سر جایش نیست.

همه چیز پشت نتایج تیم ملی پنهان می‌شود

در فوتبال ما همه چیز پشت نتایج تیم ملی پنهان شده و همه فقط این نتایج را می‌بینند اما به غیر از تیم ملی چه چیز دیگری در فوتبال ما سر جایش است؟  شما در تمام سطوح نگاه کنید چه باشگاه‌هایمان، چه بخش مدیریتی فدراسیون فوتبال که دو عضو هیات رییسه ( احمدرضا براتی و مهرداد سراجی) از وضعیت موجود صدایشان درآمده است.  وقتی مربی مقتدر در تیم ملی نباشد چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد.

نقش مسوولان تیم ملی در ماجرای کنعانی‌زادگان چیست؟

چرا مسوولان تیم ملی اجازه می دهند که چنین اتفاقاتی رخ دهد؟ اصلا چرا بازیکنی که چشم میلیون ها ایرانی به پاهای او است، باید در اردو موبایل داشته باشد؟ تمرکز بازیکن در اردو با یک تماس ساده ممکن است به‌هم بریزد.

عدم وجود مدیر و مربی مقتدر در تیم ملی واقعا به چشم می‌خورد. من زمانی که در تیم ملی بودم مسوولیت ارتباط با بازیکنان را عهده‌دار بودم. همیشه احترام بین ما حفظ می‌شد اما الان  مسوولان فدراسیون می‌آیند و با بازیکن عکس یادگاری می‌گیرند. زمان ما بازیکنان نمی‌توانستند مسوولان فدراسیون را از نزدیک ببینند اما الان مسوولان می آیند و با بازیکنان عکس یادگاری می گیرند.

تیم ملی با یک مربی ورزش مدرسه هم به جام جهانی می‌رود

الان طلایی ترین نسل بازیکنان در تیم ملی حضور دارد. این بازیکنان هر کدام از تجربه بین المللی قابل توجهی بهره مند هستند. واقعا شرایط خوبی از نظر بازیکن داریم و به نظر من با یک مربی ورزش مدرسه هم به جام جهانی می‌رسیدیم.

چرا در مورد موضوع جادوگری شفاف سازی نمی‌شود؟

الان دو ماه است همه در مورد جادوگری از رییس فدراسیون سوال می کنند اما هیچ جوابی نمی‌گیرند. چرا در این باره شفاف سازی نمی شود؟ اگر واقعا چیزی نیست بیایند و بگویند. من دوست دارم از من شکایت کنند و با مدرک در دادگاه در این باره صحبت کنم. چرا یک فرد که به او جادوگر و رمال می‌گویند طبق نوشته اخبار باید در مجمع حاضر شود؟ نهادهای نظارتی و نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کنند. وزیر ورزش هم بیاید و شرایط را ببیند. مدام در مورد برخی مسائل فرافکنی می‌کنند.

هر زمان برنامه های ورزشی را می بینیم یا خود عزیزی خادم صحبت می کند یا کامرانی فر و یا اسکوچیچ. سوال ها هم کاملا هماهنگ شده است. چرا یک سوال در مورد انتقاداتی که وجود دارد مطرح نمی‌شود؟ پیشنهاد من به رییس صدا و سیما این است که ضمن ورود به این موضوع، در برنامه‌های فوتبالی مرتبط با تیم ملی از کارشناسان و دیگر صاحب‌نظران استفاده کند.

روسای هیات‌ها به حواشی فدراسیون و ورود کنند

روسای هیات‌ها متولیان فوتبال هستند. آنها بیایند و ورود کنند که چرا مجمع برگزار نمی‌شود؟ چرا در مورد صورتهای مالی اقدامی صورت نمی گیرد؟ این عدم نظارت دقیق، فوتبال ما را به نابودی می‌کشاند.

6641