کدام بازیکنان آرژانتینی بیشترین تعداد جام را به دست آورده‌اند؟

کدام بازیکنان آرژانتینی بیشترین تعداد جام را به دست آورده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال آرژانتین همواره بازیکنان بزرگ و ستاره های زیادی در دنیای فوتبال داشته است و از کشور هایی بوده که در ادوار مختلف حرف های زیادی در ورزش فوتبال برای گفتن داشته است.

به گزارش فوتبالی، شاید دیگو آرماندو مارادونای فقید، معروف ترین اسطوره فوتبال آرژانتین باشد اما در حال حاضر بسیاری لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آرژانتین می دانند و خیلی ها هم او را بهترین بازیکن کل تاریخ فوتبال می خوانند.

اما اگر بخواهیم مقایسه ای میان چند تا از ستاره های آرژانتینی داشته باشیم و ببینیم که کدام یک جام های بیشتری به دست آورده اند، می بینیم که لیونل مسی با داشتن 38 جام در دوران حرفه ای خود بیشتر از سایر ستاره های آرژانتینی جام کسب کرده است. پس از مسی، کارلوس توز قرار دارد که 31 جام در دوران حرفه ای خود کسب کرده است. توز در منچسترسیتی و سپس در یوونتوس جام های زیادی را به دست آورد و همین قضیه موجب شده تا پس از مسی دومین آرژانتینی پر افتخار تاریخ از نظر تعداد جام باشد. آنخل دی ماریا هم با داشتن 30  جام پس از مسی و توز سوم است و به نظر می رسد که دی ماریا جای توز را به زودی بگیرد و تبدیل به دومین آرژانتینی پر افتخار تاریخ فوتبال از لحاظ تعداد جام شود.

1470