عضو هیأت مدیره مونیخی‌ها: قرارداد این ٣ بازیکن باید تمدید شود

عضو هیأت مدیره مونیخی‌ها: قرارداد این ٣ بازیکن باید تمدید شود

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس افتخاری و عضو هیئت مدیره باواریایی ها معتقد است که این باشگاه باید قرارداد نویر، لواندوفسکی و مولر را تمدید کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مانوئل نویر، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر در حال حاضر در سنی بالا برای یک فوتبالیست قرار دارند. این سه بازیکن از ستون های تیم هستند و قطعاً جایگزینی آن ها پروسه ای مشکل برای مدیران بایرن مونیخ خواهد بود.

از این رو اولی هوینس، رئیس افتخاری و عضو هیأت مدیره‌ی باشگاه مونیخی معتقد است که بایرن مونیخ برای تداوم روند خوب فعلی اش، باید قرارداد این سه بازیکن را حتماً تمدید کند و در این زمینه می گوید: "در حال حاضر نمی توانم سال 2024 و 2025 را بدون این سه نفر تصور کنم. من دیگر در اف سی بایرن مونیخ روی صندلی ریاست نیستم؛ اما فکر می کنم افراد مسئول آگاهی دارند و سعی می کنند با این بازیکنان ادامه دهند. آن ها سه شخصیت متفاوت هستند، اما یک چیز مشترک دارند؛ آن ها همه چیزشان را برای اف سی بایرن مونیخ می دهند. آن ها احتمالاً می توانند در جاهای دیگر درآمد بیشتری کسب کنند، اما همچنان با ما مانده اند زیرا احساس خوبی دارند. من همیشه سعی می کنم به آن ها بگویم که یک یا دو میلیون درآمد بیشتر مهم نیست. مهم این است که خوشحال باشند. روبرت لواندوفسکی بازیکنی حیاتی برای ما است و تا سال 2023 قرارداد دارد. فکر می کنم به زودی در مورد تمدید قرارداد صحبت می کنیم و امیدوارم در آن موفق شویم."

9404