فشار رانگنیک به مدیران منچستریونایتد برای جذب مدافع چلسی

فشار رانگنیک به مدیران منچستریونایتد برای جذب مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه درخواست کرد تا برای جذب آنتونیو رودیگر از چلسی اقدام کنند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد آنتونیو رودیگر با آبی‌های لندن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و مدافع سابق رم درخواست افزایش دستمزدش را کرده که این مورد اصلا مورد موافقت رومن آبراموویچ قرار نگرفت و مدیران چلسی نیز اعلام کردند که پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد رودیگر، افزایش نخواهند داد و این مسائل باعث شده تا او یکی از خروجی‌های تقریبا قطعی چلسی در تابستان آینده باشد. 

به نقل از دیلی میل، رئال مادرید و آنچلوتی یکی از مشتریان رودریگر هستند و در نظر دارند تا در تابستان برای جذب او اقدام کنند، همچنین رالف رانگنیک نیز یکی از طرفداران هم وطنش است و به باشگاه توصیه کرده تا برای جذب این مدافع بیست و هشت ساله خشن اقدام کنند. 

جالب این است که قرارداد رالف رانگنیک در تابستان آینده به پایان می‌رسد و گلیزرها هنوز فرد خاصی را برای فصل آینده در نظر ندارند. شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران شیاطین سرخ به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن نیز به گوش می‌رسد، اما ناصر الخلیفی مالک پاریس چند دفعه اعلام کرد که نمی‌خواهد با سرمربی سابق تاتنهام قطع همکاری کند. 

4416