بودجه مناسب تن هاگ برای بازسازی منچستریونایتد

بودجه مناسب تن هاگ برای بازسازی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا مدعی است که سران منچستریونایتد برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بودجه 120 میلیون پوندی در اختیار اریک تن هاگ قرار داده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، در روز پنج شنبه بالاخره سرمربی شیاطین سرخ برای فصل بعد انتخاب شد و اریک تن هاگ سرمربی هلندی حال حاضر آژاکس پس از پایان فصل، کارش را به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد آغاز خواهد کرد. من یونایتد در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتند. آن‌ها علیرغم شروعی خوب در لیگ زیر نظر اوله گونر سولشر، رفته رفته وارد یک بحران بزرگ شدند و کار به جایی رسید که سرمربی نروژی پس از کسب نتایجی بسیار ضعیف، کارش را از دست داد و به جای او، رالف رانگنیک به طور موقت سکان هدایت یونایتد را برعهده گرفت، اما شرایط زیر نظر این سرمربی آلمانی نیز تفاوت چندانی پیدا نکرد تا مدیران این باشگاه خیلی سریع‌تر از موعد موردنظر، سرمربی فصل بعد را انتخاب کنند. 

به نقل از مارکا، سران شیاطین سرخ برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی قصد دارند 120 میلیون پوند در اختیار تن هاگ قرار بدهند. البته این مبلغ با فروش بازیکنانی همچون آنتونی مارسیال، فیل جونز، اریک بایی و آندریاس پریرا افزایش پیدا خواهد کرد. به غیر از این بازیکنان، پل پوگبا، کاوانی، ماتیچ، لینگارد و ماتا به طور رایگان از این باشگاه جدا خواهند شد. 

4416