ژاوی خواهان تمدید قرارداد سرجی روبرتوست اما نه به هر قیمت

ژاوی خواهان تمدید قرارداد سرجی روبرتوست اما نه به هر قیمت

پایگاه خبری فوتبالی - سرجی روبرتو، مدافع - هافبک ملی‌پوش اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به زودی باید تصمیم خود را برای ماندن در این تیم یا ترک نیوکمپ اتخاذ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، در تاریخ سی‌ام ژوئن سال 2022 میلادی قرارداد سرجی روبرتو، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا با این تیم کاتالانی به اتمام خواهد رسید. آن ها چندین ماه قبل از این به توافق با يکديگر نزدیک بودند اما میزان حقوق و مبلغ دستمزدی که سرجی روبرتو از مدیران باشگاه کاتالانی طلب کرد، همه این توافقات در دسترس را بهم ریخت.

ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها که این روزها اثرات مستقیمی بر روی بازیکنان خریداری شده و همچنین بازیکنانی که با آن‌ها تمدید قرارداد صورت گرفته دارد، گفته است که حضور سرجی روبرتو در ترکیب تیم خود را موضوعی با اهمیت دانسته و نسبت به آن علاقه‌مندی نشان داده و حتی این موضوع را به مدیران و مسئولان باشگاه کاتالانی نیز اطلاع داده است.

البته ژاوی هرناندز قرار نیست که با هر قیمتی و تحت هر شرایطی این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی را در نیوکمپ و در ترکیب تیم خود نگه دارد. سرجی روبرتو در پست‌های دفاع کناری سمت راست و همچنین هافبک سمت راست قابلیت بازی دارد و این موضوع باعث شده که این بازیکن ملی‌پوش، یک بازیکن کارآمد و اثرگذار در تیمش باشد.

ژاوی هرناندز دوست دارد که سرجی روبرتو در باشگاه بارسلونا بماند و در گزارشاتی که در روزهای گذشته هم منتشر شد، اعلام شد که این مربی برای بازیکن ملی‌پوش و کارآمد تیمش برنامه‌های خاصی دارد؛ اما اگر باشگاه با این بازیکن اسپانیایی بر سر مبلغ دستمزد و میزان حقوق دریافتی به توافق نرسد، سرمربی بلوگرانا نیز قطعا با رفتن او از نیوکمپ موافقت خواهد کرد.

9404