استوری اینستاگرامی بنزما پیش از بازی حساس مقابل پاریسن ژرمن

استوری اینستاگرامی بنزما پیش از بازی حساس مقابل پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و پاریسن ژرمن، فرداشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید بازی رفت را در ورزشگاه پارک ده پرنس با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده است و اکنون اگر می خواهد به مرحله یک چهارم نهایی برسد، باید پی اس جی را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد و کامبک بزند.

یکی از امید های اصلی هواداران رئال مادرید در بازی مقابل پی اس جی، کریم بنزما است؛ مهاجمی که در این فصل تبدیل به یکی از اصلی ترین مهره های مادریدی ها شده و با عملکردی که داشته است، یکی از بهترین مهاجم نوک های جهان به حساب می آید.

کریم بنزما پس از آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:"فردا می بینمتان" و بدین ترتیب سعی کرد تا به هواداران رئال مادرید برای بازی فردا روحیه بدهد.

باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. این بازی را می توان مهم ترین بازی این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نامید که ممکن است تاثیراتی هم در تابستان آینده مثل آمدن یا نیامدن امباپه به رئال مادرید داشته باشد.

1470