پست اینستاگرامی بنزما پس از برد 5 گله رئال مادرید مقابل لیورپول

پست اینستاگرامی بنزما پس از برد 5 گله رئال مادرید مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 5 بر 2 لیورپول را شکست دهد و به این ترتیب یک پیروزی پر گل و شیرین را در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید اکنون خیال خود را تا حد زیادی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راحت کرده است چرا که مادریدی ها اکنون سه گل از حریف خود پیش هستند و می توانند در دور برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با مدیریت کردن بازی، به آسانی راهی مرحله بعدی شوند.

کریم بنزما که در این بازی یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بود و موفق دو گل بزند و یک پاس گل بدهد، پس از پیروزی پنج گله رئال مادرید مقابل لیورپول با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" چه شبی! خیلی به تیم افتخار می کنم؛ بزن بریم. در سانتیاگو برنابئو شما را می بینم."

کریم بنزما در فصل گذشته از عوامل اصلی قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود و اکنون هم به نظر می رسد که در این فصل موتور گلزنی اش در لیگ قهرمانان اروپا روشن شده است و باید دید که در ادامه بازی های مرحله حذفی به چه شکل عمل خواهد کرد.

1471