حمله اسطوره منچستریونایتد به رانگنیک پس از حذف از لیگ قهرمانان

حمله اسطوره منچستریونایتد به رانگنیک پس از حذف از لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد هنوز به انتقادهایش بابت انتصاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت این باشگاه ادامه می‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب اتفاق ناخوشایندی برای شیاطین سرخ رخ داد و آن‌ها در مصاف با اتلتیکو مادرید از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونز لیگ با نتیجه یک بر صفر مقابل چشمان هواداران در الدترافورد شکست خوردند تا دیگر شانسی برای کسب جام در فصل نداشته باشند تا رکورد جام نگرفتن آن‌ها به 5 فصل برسد. 

به نقل از بی تی اسپورت، پل اسکولز که از همان اول با انتخاب رالف رانگنیک بسیار مشکل داشت، از شکست من یونایتد مقابل اتلتیکو مادرید نهایت بهره را برد تا بار دیگر انگشت اتهامش را به سمت سرمربی سابق لایپزیش بگیرد. 

"اولین کاری که باشگاه باید انجام دهد، پیدا کردن یک سرمربی واقعی است و بعد به او 2 الی 3 سال فرصت ساختن تیم بدهد. اتلتیکو تیم بهتری از من یونایتد نیست، اما آن‌ها مربی باتجربه‌تری در اختیار داشتند. اگر سیمئونه سرمربی منچستریونایتد بود، آن وقت ما پیروز می‌شدیم. نمی‌دانم چه کسی رانگنیک را انتخاب کرد."

رانگنیک در ماه دسامبر به عنوان جانشین موقت اوله گونر سولشر تا پایان فصل انتخاب شد تا سران این باشگاه برای فصل آینده یک سرمربی جدید به خدمت بگیرند. 

4416