کهکشانی دوم رئال مادرید به جز امباپه چه کسی خواهد بود؟

کهکشانی دوم رئال مادرید به جز امباپه چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در تابستان آینده به دنبال تقویت ترکیبش خواهد بود که گزینه اول آنها کیلیان امباپه ستاره فرانسوی است که به نظر می رسد که به عنوان بازیکن آزاد و با پاداش انتقال 80 میلیونی به رئال مادرید خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید البته به جز امباپه روی خرید بازیکنان دیگری هم کار می کند که ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند یکی از گزینه هاست. رئال مادرید به خاطر مصدومیت های پرشمار ستاره نروژی در مورد خرید وی مردد است به خصوص که خرید وی با احتساب کمیسیون ها در تابستان آینده چیزی حدود 200 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. منچسترسیتی رقیب اصلی رئال مادرید برای خرید مهاجم دورتموند به شمار می رود.

اگر رئال مادرید خرید هالند را منتفی کند، به سراغ جذب اورلین شوامنی هافبک موناکو و تیم ملی فرانسه می رود. شوامنی یکی از پدیده های جدید فوتبال فرانسه است که می تواند به عنوان رقیب کاسمیرو به رئال مادرید بیاید. رئال سالهاست که به دنبال تقویت ترکیبش در پست هافبک دفاعی است که شوامنی می تواند گزینه ایده آلی به شمار برود هر چند که خرید وی آسان نیست چرا که تیم فرانسوی حداقل 60 میلیون یورو می خواهد. باید دید که در تابستان پیش رو رئال مادرید کدام یک از این دو را انتخاب می کند.

4125