علاقه‌مندی بایرن‌مونیخ به جذب ستاره دیگری از تیم لایپزیش

علاقه‌مندی بایرن‌مونیخ به جذب ستاره دیگری از تیم لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - باواریایی‌ها ممکن است برای تقویت قدرت هافبک خود بار دیگر به سراغ لایپزیش بروند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ آلمان، یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی بایرن مونیخ به دنبال جذب یک شماره شش کلاسیک است و کونراد لایمر، هافبک خوش‌نقش لایپزیش گزینه اول اوست. در زمان حضور در لایپزیش، ناگلزمان لایمر را به عنوان یک 'هیولا و ماشین توپ‌گيری' نامیده بود و اعتقاد بسیاری به این ستاره بیست و چهار ساله دارد.

قرارداد کونراد لایمر با لایپزیش در سال 2023 میلادی به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که هیچ برنامه‌ای برای تمدید قرارداد وجود نداشته باشد.

با این حال، بایرن مونیخ بعید است که بتواند پیشنهاد مناسبی برای جذب کونراد لایمر ارائه دهد و سران لایپزیش نیز قصد ندارند به هر قیمتی بازیکن خود را از دست بدهند. از این رو، محتمل‌ترین گزینه حضور کونراد لایمر در لایپزیش تا پایان زمان مدت اعتبار قرارداد و در نهایت، جذب رایگان او می‌باشد.

ارزش کونراد لایمر مبلغی معادل با رقم بیست و شش میلیون یورو برآورد شده است و این بازیکن در مدت زمان حضور چهار ساله‌اش در بوندسلیگا، یازده گل و هجده پاس گل در یکصد و پنجاه و سه بازی‌اش ثبت کرده است.

در مرکز میدان، بایرن مونیخ از فصل بعد دیگر کورنتین تولیسو را در اختیار ندارد. همچنین احتمال فروش مارسل سابیتزر و مارک روکا هم بالاست. در صورت جذب رایان گراونبرخ، او در کنار جمال موسیالا، یاشوا کیمیش و لئون گورتزکا هافبک‌های بایرن مونیخ را تشکیل خواهند داد.

9404