وایرال شدن واکنش مورینیو پس از گل رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا

وایرال شدن واکنش مورینیو پس از گل رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رم موفق شد با نتیجه یک بر صفر در فینال رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، فاینورد را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان اولین دوره از رقابت های لیگ کنفرانس لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تیم رم اکنون در اولین فصل حضورش در این باشگاه توانست قهرمانی در رقابت های لیگ کنفرانس را به دست بیاورد که به نوعی اولین قهرمانی اروپایی تاریخ باشگاه رم هم به حساب می آید.

اما صحنه ای که از بازی رم مقابل فاینورد مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است، صحنه ای است که در آن ژوزه مورینیو پس از گل رم به جای خوشحالی زیادی و ابراز هیجان، دعوت به آرامش می کند و با دست های خود تیم را به آرامش و خوشحالی نکردنِ زیاد فرا می خواند.

مورینیو در فینال لیگ اروپای 2017 هم پس از گل اول منچستریونایتد به آژاکس که توسط پوگبا به ثمر رسید، خوشحالی نکرد و اکنون هم در فینال لیگ کنفرانس اروپا حرکتی متفاوت انجام داد و از هیجان زده شدن پرهیز کرد.

مورینیو دو بار سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. او با پورتو و اینتر قهرمان چمپیونزلیگ شده است اما چند سالی است که از آن سطح از رقابت ها فاصله گرفته است.

1470