استوری اینستاگرامی بنزما پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا

استوری اینستاگرامی بنزما پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما که ستاره اصلی رئال مادرید و امید هواداران رئال مادرید برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و فتح جام است، پیش از آغاز بازی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری ویژه منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، امشب (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران، رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه استادوفرانس شهر پاریس فرانسه به مصاف هم می روند و فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

کریم بنزما که در حال حاضر آقای گل لیگ قهرمانان اروپا با 15 گلِ زده است، می تواند با زدن 2 گل در این بازی به رکورد ویژه کریستیانو رونالدو در فصل 2013/14 برسد. رونالدو در آن فصل با زدن 17 گل در لیگ قهرمانان اروپا رکورددار بیشترین گلِ زده در یک فصل از رقابت های چمپیونزلیگ شد و اکنون بنزما در آستانه رسیدن به آن قرار دارد.

بنزما در استوری اینستاگرامی خود تصویری از خوشحالی اش گذاشته است و به زبان اسپانیایی نوشته است:"بزن بریم" باید دید که عملکرد بنزما در این بازی چگونه خواهد بود.

1470