آسان‌ترین حریف رئال مادرید در مرحله حذفی چمپیونز لیگ از نگاه آنچلوتی

آسان‌ترین حریف رئال مادرید در مرحله حذفی چمپیونز لیگ از نگاه آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که لیورپول حریف آسان‌تری نسبت به پاریسن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی بود. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و کارلو آنچلوتی در این فصل دست به کار بسیار بزرگی زدند. آن‌ها در لالیگا مقتدرانه به قهرمانی رسیدند و در لیگ قهرمانان اروپا با عبور از سد پاریسن ژرمن، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول، توانستند برای چهاردهمین بار جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرند. 

به نقل از سایت گل، لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان فصل 2021-22 با قهرمان لیگ فرانسه و سه تیم برتر انگلیس مسابقه داد و حالا آنچلوتی درباره آسان‌ترین حریفش در این تورنمنت گفت: "وقتی به عقب برگردیم، مردم می‌گفتند که پاریسن ژرمن بدشانس بود، چلسی بدشانس بود و منچسترسیتی بدشانس بود. این تنها بازی بود که مردم فکر می‌کردند که ما تفاوت زیادی با حریف‌مان نداشتیم و حتی کمی بهتر بودیم."

"فکر می‌کنم که ایستادگی مقابل لیورپول نسبت به دیگر تیم‌ها راحت‌تر بود. ما خیلی خوب توانستیم نقشه‌های آن‌ها را خنثی کنیم و اصلا به مهاجمانش فضا ندادیم. شاید از نظر خیلی‌ها ما فوتبال زیبایی ارائه ندادیم. چند توپ بلند ارسال کردیم، سپس کنترل بازی را در دست گرفتیم و توانستیم برنده شویم."                                                                                                                                                                       

4416