لطفاً رونالدو را تنها بگذارید!

لطفاً رونالدو را تنها بگذارید!

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریس اورا هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو به حمایت از فوق ستاره پرتغالی در برابر انتقادات اخیر پرداخت و معتقد است که او نباید برای فصل بد منچستریونایتد سرزنش شود. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، در حالی که بسیاری فکر می‌کردند کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی است، اما منچستریونایتد در لحظات پایانی او را هایجک و با مبلغ 20 میلیون پوند از یوونتوس خریداری کرد. شیاطین سرخ با وجود داشتن ستاره سابق رئال مادرید، نتوانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنند و باید در لیگ اروپا به میدان بروند. این موضوع باعث شده تا توجهات به سمت رونالدو جلب شود و خیلی‌ها او را مقصر بدانند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، پاتریس اورا در جواب به این انتقادات گفت: "می‌شود رونالدو را تنها بگذارید؟ او هجده گل برای ما در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده و اگر کریستیانو نبود، ما در چه جایگاهی قرار می‌گرفتیم؟ وقتی مردم به این شکل راجع به رونالدو حرف می‌زنند، با خودم می‌گویم: 'آن‌ها قطعا به او حسودی می‌کنند و حتی با خودشان نیز در صلح نیستند.' شما کریستیانو را به چلسی، سیتی یا لیورپول ببرید. مطمئنم که در آن جا نیز به مهره کلیدی تبدیل خواهد شد. حالا صلاح را به من یونایتد بیاورید و او مثل بقیه دشواری‌های زیادی در الدترافورد خواهد داشت."

4416