به وجد آمدن رونالدینیو از تماشای خط حمله آتشین لیورپول

به وجد آمدن رونالدینیو از تماشای خط حمله آتشین لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو اسطوره برزیلی دنیای فوتبال و بارسلونا به تمجید از سادیو مانه، محمد صلاح و لوییز دیاز، 3 مهاجم لیورپول پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، لوییز دیاز، محمد صلاح و سادیو مانه در فصل 2021-22 عملکرد بسیار درخشانی داشتند و توانست زیر نظر یورگن کلوپ به قهرمانی اف ای کاپ و کارابائو کاپ برسند. آن‌ها همچنین در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خیلی خوبی داشتند. در لیگ برتر انگلیس، آن‌ها فقط 10 دقیقه با قهرمانی فاصله داشتند، اما در نهایت سیتی با کامبک زدن مقابل استون ویلا به قهرمانی رسید. قرمزهای مرسی ساید در فینال چمپیونز لیگ به مصاف رئال مادرید رفتند و در آن جا نیز با یک گل مغلوب لوس بلانکوس شدند. 

به نقل از مارکا، رونالدینیو در مصاحبه‌ای درباره بازیکن و تیم مورد علاقه‌اش گفت: "انتخاب کردن یک تیم واقعا کار سختی است، چون تیم‌های قدرتمندی زیادی وجود دارند. من واقعا بازیکنان بسیاری از باشگاه‌های زیادی دوست دارم. باز هم می‌گویم انتخاب کردن یک بازیکن و تیم کار سختی است. فکر می‌کنم هر باشگاهی یک بازیکن بزرگ دارد، اما در کل، از دیدن بازیکنان هجومی لیورپول به وجود می‌آیم و همیشه از دیدن بازی آن سه نفر لذت می‌برم."

سادیو مانه و محمد صلاح آینده نامعلومی در آنفیلد دارند. 

4416