دعوت درودگر از دادگان: به سازمان لیگ بیا تا اسناد را ببینی!

دعوت درودگر از دادگان: به سازمان لیگ بیا تا اسناد را ببینی!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی شفاف است؟

به گزارش فوتبالی، به عقیده محمد دادگان رییس اسبق فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال ایران طی چند سال گذشته آنقدر غیرشفاف عمل کرده است که نه تنها مردم و اهالی فوتبال بلکه حتی مدیران باشگاه‌ها هم نمی‌دانند هرساله مبلغ دقیق تبلیغات محیطی چقدر است. 

سازمان لیگ که فصل گذشته حاضر نبود همچنان سهم واقعی باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی را پرداخت کند، در مقابل سرخابی ها قرار گرفت. سرخابی‌ها با ایستادن در مقابل این موضوع، خواهان دریافت حق و حقوق واقعی‌شان در فوتبال ایران شدند و در لیگ بیست و یکم از طریق کارگزار‌هایی که داشتند تبلیغات محیطی را اجرا کردند.

محمد دادگان که پیش از این ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت در گفت‌و‌گو با روزنامه ایران ورزشی به درآمد‌های سازمان لیگ از تبلیغات محیطی اشاره کرد و گفت: "اصلاً و ابداً حساب‌های خزانه سازمان لیگ برای تیم‌ها و رسانه‌ها و مردم شفاف نیست. همه آنها که باید بررسی کنند با خودشان هستند. به‌عنوان مثال پرونده تبلیغات دور محیطی سازمان لیگ در این چند سال را بدهید به من تا به مردم بگویم آنجا چه خبر است."

صحبت‌های رییس سابق فدراسیون فوتبال با واکنش مدیر امور اقتصادی و بازاریابی سازمان لیگ مواجه شد و صادق درودگر در گفت‌و‌گویی از دادگان درخواست کرد تا با حضور در سازمان لیگ همه اسناد و مدارک مربوط به درآمدزایی تبلیغات محیطی را بررسی کند.

7655