واکنش ستاره چلسی به احتمال پیوستنش به رئال مادرید

واکنش ستاره چلسی به احتمال پیوستنش به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ریس جیمز مدافع جوان انگلیسی به خاطر نمایش‌های درخشانش در سمت راست خط دفاعی چلسی مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت گل، در ماه آوریل سران رئال مادرید تماس‌هایی با چلسی بر سر خرید ریس جیمز برقرار کردند، اما در همان لحظه آبی‌های لندن اعلام کردند که اصلاً قصد فروش این ستاره انگلیسی را ندارند و حالا این بازیکن 22 ساله سکوتش را شکست و درباره احتمال خروج از استمفورد بریج به بی بی سی اسپورت گفت: "دوست دارم فکر کنم که آینده‌ام در استمفورد بریج رقم می‌خورد. من به عنوان یک طرفدار چلسی بزرگ شدم و می‌دانید که همیشه عاشق این باشگاه بوده‌ام و از کودکی آن را حمایت کرده‌ام، اما نمی‌دانم چرا باید شرایط تغییر کند. الان برای چلسی بازی می‌کنم و از آن لذت می‌برم. دوران خوبی پشت سر می‌گذرانیم. تغییرات زیادی در بازیکنان و کادرفنی به وجود نیامده است. اسکلت باشگاه حفظ شده. من هنوز در آرزوی فتح جام‌ها و عناوین به سر می‌برم. دوست دارم در تمامی رقابت‌ها برنده شوم و دلیلی برای نرسیدن به این هدف نمی‌بینم."

جیمز در فصل 2021-22 شروع خیلی خوبی داشت و موفق به زدن 1 گل و دادن دو پاس گل در سه بازی شد. او با اینکه در ماه ژانویه از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، اما یکی از مهره‌های اساسی توخل بود. 

4416