عکس؛ دو مثلث ویژه‌ لیورپول و منچسترسیتی برای فصل جدید

عکس؛ دو مثلث ویژه‌ لیورپول و منچسترسیتی برای فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی و لیورپول در فصل های اخیر بر سر قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس با هم رقابت داشته اند و به نظر می رسد که این رقابت برای فصل جدید همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هم لیورپول و هم منچسترسیتی تیم خود را در تابستان تقویت کرده اند و با جذب بازیکنان جدید به دنبال این بوده اند تا تیم خود را برای رقابت های فصل جدید آماده کنند.

در حال حاضر منچسترسیتی و لیورپول مثلث های ویژه ای برای فصل جدید خود شکل داده اند؛ در منچسترسیتی این مثلث متشکل از ارلینگ هالند، فیل فودن و ریاض محرز است. هالند به نوعی بمب نقل و انتقالاتی منچسترسیتی در این تابستان بوده است. فیل فودن، ستاره جوان انگلیسی در تابستان قبلی جذب منچسترسیتی شده است و از سوی دیگر ریاض محرز از بازیکنانی است که پپ گواردیولا در تاکتیک های خود روی مهارت های این بازیکن حساب می کند.

در لیورپول این مثلث ویژه متشکل از داروین نونیز، لوئیز دیاز و محمد صلاح است. در واقع با جدایی سادیو مانه تغییراتی در خط حمله لیورپول شکل گرفته است. داروین نونیز هم در این تابستان به لیورپول پیوسته است و باید دید که عملکرد این بازیکن در فصل جدید رقابت ها چگونه خواهد بود. لوئیز دیاز هم در ترکیب لیورپول به مرور زمان جایگاه خود را پیدا کرده است.

1470