بازگشت برخی اموال روابط عمومی فدراسیون فوتبال؛ راش و فیلمهای خام هنوز تحویل نشده است

بازگشت برخی اموال روابط عمومی فدراسیون فوتبال؛ راش و فیلمهای خام هنوز تحویل نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- کارمندان سابق روابط عمومی و بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال، همه وسایل و اموالی که در اختیار داشتند را تحویل این فدراسیون دادند.

به گزارش فوتبالی، پس از تغییر و تحولاتی که سال گذشته به وجود آمد و شهاب عزیزی خادم با نظر اعضای هیات رییسه عزل و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون شد، یکی از بخش‌هایی که بیشترین تغییر و تحول را داشت، بخش روابط عمومی و رسانه‌ای فدراسیون فوتبال بود که برخی افراد منتسب به رییس معزول فدراسیون فوتبال، از سمتشان برکنار شدند. هر چند این افراد عقیده داشتند که خودشان استعفا کرده اند اما برخی از آنها نامشان در لیستی بود که فدراسیون فوتبال درباره کنارگذاشه شدگان منتشر کرد.

در این بین افرادی که همراه با عزیزی خادم وارد فدراسیون شده بودند، اقدام به خرید و دریافت برخی لوازم الکترونیکی مانند موبایل، لپ‌تاپ و تبلت برای کارهای رسانه‌ای کردند و همچنین برای مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی هم خریدهایی انجام و تجهیزات گرانقیمتی اعم از یک دوربین فیلمبرداری چندصدمیلیون تومانی و میکروفون و لوگو و تجهیزات نور و صدا و تصویر تهیه شد تا به همراه یک تیم مستندساز از تیم ملی تصویربرداری کند.

حال پس از گذشت تقریبا 6 ماه و با پیگیری‌هایی که از سوی مدیران فدراسیون فوتبال صورت گرفت خبر می‌رسد که این افراد تمامی وسایل از جمله گوشی موبایل، لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری و تجهیزاتی که داشتند را تحویل فدراسیون فوتبال داده‌اند.

اما در این بین هنوز تکلیف فیلمهایی که توسط گروه تصویربرداری مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی از بازیکنان در رختکن و حین بازی گرفته شده، مشخص نیست. مدیررسانه ای سابق تیم ملی همه تجهیزاتش را تحویل فدراسیون فوتبال داده اما طبق ادعای مدیران فعلی فدراسیون فوتبال، هنوز راش ها و فیلمهای خام گفت و گو با بازیکنان تیم ملی و صحنه های بازی و رختکن از نگاه دوربین فدراسیون فوتبال که مطمئنا ارزش بالایی دارد در اختیار فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است. 

ظاهرا مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی مدعی شده که هر فیلم به درد بخوری بوده در قالب ویدیو کلیپ روی سایت فدراسیون و سایر پلتفرم‌های فدراسیون فوتبال قرار گرفته است. 

7655