9 بازیکن دفاعی بارسلونا در فصل جدید(عکس)

9 بازیکن دفاعی بارسلونا در فصل جدید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - فصل جدید برای بارسلونا به طور رسمی از امشب (شنبه) آغاز می شود و آبی و اناری پوشان از ساعت 23:30 در ورزشگاه خانگی خود یعنی نیوکمپ به مصاف رایو وایکانو می روند.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها منتظر هستند تا ببینند بارسلونا فصل جدید خود را به چه شکل آغاز می کند و اوضاع برای آبی و اناری پوشان در هفته اول لالیگای 2022/23 چگونه پیش می رود. بارسلونا تابستان پر سر و صدایی داشته است و خرید های مختلفی انجام داده است. آندریاس کریستنسن و ژول کُنده دو خرید بارسلونا در پست دفاعی بوده اند.

البته تیم ژاوی در حال حاضر 9 مدافع در اختیار دارد که این مدافع ها مربوط به پست های مختلف هستند و صرفا مدافع وسط یا دفاع کنار مد نظر نبوده است. این بازیکنان عبارتند از: سرجینیو دست، سرخی روبرتو، اریک گارسیا، جرارد پیکه، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن، ژول کُنده، آلخاندرو بالده و جوردی آلبا.

البته مشخص نیست که تمام این بازیکنان تا پایان زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی در بارسلونا بمانند یا نه اما فعلا ترکیبی که ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در اختیار دارد شامل این بازیکنان دفاعی است و باید دید که ژاوی از کدام بازیکنان بیشتر استفاده می کند.

1470