رسمی؛ منچستریونایتد گران‌ترین انتقال تابستانی را رقم زد

رسمی؛ منچستریونایتد گران‌ترین انتقال تابستانی را رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی ماتئوس، ستاره برزیلی آژاکس به طور رسمی به منچستر یونایتد پیوست تا بدین ترتیب شیاطین سرخ در روز های پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک خرید ویژه داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ برای جذب آنتونی از آژاکس مبلغ 95 میلیون یورو را پرداخت کرده اند و از سوی دیگر 5 میلیون هم بند های دیگر در قرارداد این بازیکن وجود دارد که در شرایطی خاص فعال می شود و بدین ترتیب منچستر یونایتد گران ترین نقل و انتقال این تابستان اروپا را رقم زده است.

قراردادی که آنتونی با منچستر یونایتد بسته است تا تابستان 2027 اعتبار دارد و از سویی در این قرارداد امکان تمدید یکساله هم اضافه شده است. آنتونی در حال حاضر 22 سال دارد و توانایی بازی در پست وینگر را دارد. در واقع منچستر یونایتد با جذب این بازیکن به دنبال این بوده است که مشکلات خط حمله خود را حل کند و بتواند با داشتن یک وینگر جوان خط دفاعی حریف را به هم بریزد.

منچستر که به تازگی کاسمیرو را هم خریداری کرده بود، اکنون با جذب آنتونی ترکیب خود را کامل تر کرده است و از سویی به نظر می رسد که جا برای رونالدو در منچستر یونایتد تنگ و تنگ تر می شود.

1470