عکس؛ خوشحالی خاص خرید جدید منچستریونایتد پس از اولین گل

عکس؛ خوشحالی خاص خرید جدید منچستریونایتد پس از اولین گل

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفته اند که این بازی را تا پایان نیمه اول، منچستر یونایتد با نتیجه یک بر صفر برده است و بدین ترتیب شاگردان اریک تن هاگ تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته اند.

به گزارش فوتبالی، تک گل شیاطین سرخ را در نیمه اول این بازی آنتونی ماتئوس به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 35 روی پاس زیبای مارکوس رشفورد موفق شد با پای چپ دروازه آرسنال را باز کند و بدین ترتیب شیاطین سرخ را از توپچی های لندن پیش بیندازد.

این یک شروع رویایی برای آنتونی در منچستر یونایتد بوده است چرا که این بازیکن اکنون اولین بازی خود را برای شیاطین سرخ انجام می دهد و در اولین بازی خود موفق به گلزنی شده است. او با مبلغ 85 میلیون پوند که حدود 100 میلیون یورو می شود از آژاکس به منچستر یونایتد آمده است و بدین ترتیب انتظار ها از او زیاد است اما فعلا به نظر می رسد که او به این انتظارات پاسخ داده است.

آنتونی پس از گلی که به ثمر رساند یک خوشحالی ویژه از خودش به نمایش گذاشت و بدین ترتیب مسیر خود را در جمع شیاطین سرخ آغاز کرد. در واقع باید دید درخشش او ادامه دار خواهد بود یا خیر.

ویدیوی گل آنتونی به آرسنال

1470