آنچلوتی بهتر است یا گواردیولا؟ اسطوره ایتالیایی پاسخ می‌دهد

آنچلوتی بهتر است یا گواردیولا؟ اسطوره ایتالیایی پاسخ می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- دل پیرو درباره مقایسه آنچلوتی با پپ گواردیولا گفت:' آنچلوتی و گواردیولا رازهای یکسانی دارند و در چمپیونز لیگ برتر از تاتنهامِ کونته هستند.'

به گزارش فوتبالی، الکس دل پیرو در مصاحبه با لاگاتزتا دلو اسپورت نظرات خود را در مورد مربیان چمپیونز لیگ از جمله مربی سابق خود کارلو آنچلوتی و آنتونیو کونته به اشتراک گذاشت.

دل پیرو گفت: "تیم هایی برتر از تاتنهام وجود دارند اما آنتونیو با این تیم به خصوص کار خود را فوق‌العاده انجام می دهد. او تیم را برای مرحله گروهی این فصل آماده کرده است."

دل پیرو منچستر سیتیِ پپ گوارديولا و رئال مادریدِ آنچلوتی را جزو تیم های احتمالی برای بالا بردن جام می داند و معتقد است بین این دو مربی شباهت هایی وجود دارد:"گواردیولا هرسال و حتی در طول فصل چیزهای جدیدی به تیم اضافه می کند. وقتی سعی می کنید از او تقلید کنید او یک قدم از شما جلوتر است."

راز آنچلوتی چیست؟

دل پیرو در این باره گفت:"راز او تا حدودی مانند گواردیولا است. او همیشه از دیگر مربی ها جلوتر است و باعث می شود بازیکنانش احساس راحتی بکنند. با اینکه با شما مثل یک بزرگسال رفتار می کند اما همزمان مثل یک پدر نیز هست. باید به او احترام بگذارید و بدانید که همیشه در کنار شماست. او انسان خوبی است و پیدا کردن چنین چیزی در این دنیا راحت نیست."

1471