وایرال شدن تصویر مجسمه بسیار زشت ستاره بایرن مونیخ

وایرال شدن تصویر مجسمه بسیار زشت ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مجسمه ای که از سادیو مانه مهاجم سنگالی در زادگاهش بامبالی قرار گرفته به خاطر زشت بودنش مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 30 ساله بایرن مونیخ در کشورش به شدت محبوب است و به همین خاطر مجسمه ای برای ادای احترام به او در روستای بامبالی در جنوب سنگال نصب شده است. مانه کمک های مالی زیادی را برای کمک به مردم سنگال داشته است و به طور مثال اخیرا  500 هزار پوند برای ساخت یک بیمارستان جدید در زادگاهش پرداخته و 200 هزار پوند نیز برای ساخت یک مدرسه راهنمایی کمک مالی داشته است. از طرفی او هزینه های ساخت یک پمپ بنزین و یک اداره پلیس را هم تامین کرده است.

مردم بامبالی برای حمایت از اسطوره شان سعی کردند که یک مجسمه جدید را برای او طراحی کنند. این مجسمه توسط هنرمندان سنگالی ساخته و آماده شده است که سعی شده که تصویری از خوشحالی سادیو پس از قهرمانی جام ملت های آفریقا 2021 بازسازی شود.

زشت بودن مجسمه مانه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. یک نفر نوشته است:" این زیباترین مجسمه ممکن نیست اما فکر می کنم با عشق ساخته شده باشد." و دیگری نوشته است:" بدن مجسمه خوب ساخته شده اما بهتر است که از سر دیگری به جای سر کنونی استفاده شود. البته شاید ساخت مجسمه با چوب کمی سخت باشد."

4125