ستاره 85 میلیونی تیم ملی انگلیس که به جام جهانی نمی‌رود

ستاره 85 میلیونی تیم ملی انگلیس که به جام جهانی نمی‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو مهاجم 22 ساله انگلیسی در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن انگلیسی از جانب گرت ساوتگیت در لیست جام جهانی قرار نگرفت آن هم در حالی که در یوروی قبلی حضور پیدا کرده بود. در حقیقت او  در فینال یورو مقابل ایتالیا حتی پنالتی هم زد که فرصت را از دست داد. حالا پس از یک سال و نیم، شرایط برای سانچو چندان خوشایند به نظر نمی رسد و  کمرنگ شدنش در ترکیب یونایتد باعث شده تا جایگاهش در تیم ملی انگلیس را از دست بدهد.

سانچو یکی از بمب های نقل و انتقالاتی در تابستان 2021 به شمار می رفت که شیاطین سرخ برای انتقالش 85 میلیون یورو پرداختند و  ارزش وی به شکل قابل توجهی افت کرد. جیدون فصل گذشته در 38 بازی در یونایتد پنج گل به ثمر رساند که با دوران اوجش در دورتموند فاصله داشت.  جیدون به طو ر مثال در فصل 20-2019 با 20 گل رسیده بود و در فصل 21-2020 نیز شانزده گل زده بود. افت مشهود سانچو باعث شد تا جایگاهش در لیست تیم ملی انگلیس را از دست بدهد. سانچو در تابستان 2021 در سایت ترانسفرمارکت 115 میلیون یورو می ارزید که حالا قیمتش به 60 میلیون یورو کاهش یافته است.

از سویی تن هاگ نیز به نظر می رسد که در فاز هجومی به گزینه هایی به جز سانچو فکر می کند. آنتونی، رونالدو، مارسیال، رشفورد، الانگا، برونو و ... سایر گزینه های هجومی شیاطین سرخ هستند و جیدون عملا جایگاهش را در ترکیب یونایتد و تیم ملی انگلیس از دست داده است.

4125