مشکلات پرسپولیس در راه آماده‌ سازی برای دربی

مشکلات پرسپولیس در راه آماده‌ سازی برای دربی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا برنامه‌ آماده‌سازی پرسپولیس برای دربی پایتخت دچار اختلال خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، تمرینات پرسپولیس در حالی از اوایل هفته گذشته آغاز شد که قرار بود شاگردان یحیی گل‌محمدی 3 بازی دوستانه را در دستور کار قرار دهند تا برای دربی پایتخت در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

این در حالی است که اولین بازی تدارکاتی پرسپولیسی‌ها مقابل ستاره سرخ به دلیل شرایط چمن ورزشگاه کاظمی لغو شد تا آسیبی به چمن ورزشگاه برای فصل سرما وارد نشود. از طرف دیگر باتوجه به فشردگی تمرینات و برنامه‌های یحیی گل‌محمدی امکان جایگزین کردن یک حریف تدارکاتی به جای ستاره سرخ تهران وجود ندارد تا پرسپولیس با یک بازی کمتر نسبت به برنامه قبلی‌لش آماده تقابل با شاگردان ساپینتو شود.

نکته جالب اینجاست که در حالی پرسپولیس با مس کرمان و فولاد بازی دوستانه خواهد داشت که هنوز محل برگزاری این دو مسابقه مشخص نشده و مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستند یک زمین مناسب برای این دو مسابقه دوستانه فراهم کنند.

 این در حالی است که پرسپولیسی‌ها این روز‌ها در دو زمین نفت تهرانسر و  شهید کاظمی تهران تمرین می‌کنند. جدا از ماجرای اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس به آمریکا رفته تا از تعطیلات استفاده کند‌ و مدیران این تیم امشب راهی قطر خواهند شد تا تماشاگر بازیهای تیم ملی در جام جهانی باشند. انگار کمتر کسی به فکر پرسپولیس است.

7655