واکنش هانسی فلیک به حذف آلمان از جام جهانی

واکنش هانسی فلیک به حذف آلمان از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان در شبی که موفق شد با نتیجه 4 بر 2 تیم ملی کاستاریکا را شکست دهد، از دور رقابت های جام جهانی 2022 قطر کنار رفت و حذف شد چرا که نتایج این گروه به شکلی شد که آلمان در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان درباره ضعفی که ژرمن ها در خط دفاعی و همچنین پست مهاجم نوک دارند، گفت:" باید در پرورش بازیکن خیلی بهتر کار کنیم. ما سال‌ها است با مشکل ساخت مهاجم نوک و مدافع های کناری و میانی قدرتمند مواجه هستیم. دفاع کردن برای سال‌ها وجه تمایز فوتبال آلمان بوده و باید خیلی سریع به اصول‌مان برگردیم."

هانسی فلیک درباره این که اسپانیا مقابل ژاپن شکست خورد و همین قضیه موجب حذف تیم ملی آلمان از جام جهانی شد، گفت:"نا امیدی بزرگی بود. نمی‌توانم اسپانیا را سرزنش کنم چون هرگز به سایر تیم‌ها امید نمی‌بندم. ما باید فقط خودمان را سرزنش کنیم. در بازی با اسپانیا و به خصوص ژاپن فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم و اکنون تاوانش را می‌دهیم."

فلیک درباره ادامه فعالیتش در تیم ملی آلمان گفت:" باید خیلی سریع در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. پس از پایان بازی و حذف شدن از جام جهانی، پاسخ دادن به این سوال خیلی سخت است. در این باره خیلی زود به نتیجه خواهیم رسید."

1470